Τετάρτη 10 Ιουνίου 2015

Μου 'φαγες (όλα) τα δαχτυλίδια (2)


Άννα Χρυσάφη - Πάρε Το Δαχτυλίδι Μου
Ιωάννα Γεωργακοπούλου - Αρχίζεις Να Παραπατάς
Στέλιος Καζαντζίδης - Αν Δεν Με Θέλεις Για Άντρα Σου
Σπύρος Ζαγοραίος - Στης Λαρίσης Το Ποτάμι
Σωτηρία Μπέλλου - Σκοτείνιασε
Γρηγόρης Μπιθικώτσης - Καράβια Ταξιδιάρικα
Πόλυ Πάνου - Το Αίμα Νερό Δεν Γίνεται
Μαρίκα Νίνου - Ο Ψαράς
Λίτσα Διαμάντη - Συννεφιές
Γεωργακοπούλου - Βράδυασε
Κάτσε Να Πιούμε Ένα Κρασί
Καζαντζίδης - Η Πρώτη Αγάπη Σου Είμαι Εγώ
Ντάλια - Αρχοντορεμπέτισσα
Νίνου - Βαλεντίνα
Δημ. Ρουμελιώτης/Γεωργία Τζόυ - Όπου Γιώργος Και Μάλαμα
Ελένη Σωφρονίου - Μου 'Φαγες Τα Δαχτυλίδια
Μπιθικώτσης - Ο Φιγουρατζής
Νίνου/Πρόδρομος Τσαουσάκης - Ο Ταξιδιώτης
Μπέλλου - Δεν Είσαι Πια Γυναίκα Μου
Νίνου - Στα Μπουζούκια Να Με Πας
Νίνου - Το Γιωργάκη Σου Ξεχνάς
Τσαουσάκης - Μεγάλωσες