Κυριακή 1 Απριλίου 2012

Φαγοπότι Δελτίου Θυέλλης


Καλημέρα λουλουδάκια μου.
Υπέροχη μέρα η σημερινή. Και η χθεσινή. Η δε Παρασκευή....η καλυτερότερη.
Πάρτε κουράγιο, θυμηθείτε κάτι όμορφο, ανασάνετε και σηκωθείτε.

Όχι, όχι. Δεν χτήπησα μπιέλα ακόμα. Απλά μου 'καναν μια ένεση αισιοδοξίας, είδα αλλιώς κάποια πράγματα κι'αποφάσισα να χαλαρώσω ελαφρά. Άλλωστε εκλογές έρχονται διαόλε! (το τελευταίο ήταν το κυριακάτικο αστείο).

Το Δελτίο Θυέλλης είναι το έντυπο του ΔΙΚΤΥΟΥ για τα Πολιτικά και Κοινωνικά Δικαιώματα. Κι'όπως κάθε έντυπο, που γράφεται, τυπώνεται και κυκλοφορεί από ίδιους πόρους, έτσι κι'αυτό έχει ανάγκη από στήριξη και συμπαράσταση. Για να μπορεί να κυκλοφορεί και να διαβάζεται. Δείτε εδώ, όσοι δεν ξέρετε.
Η συμπαράστασή μας, αν κάποτε ήταν αναγκαία, στη σημερινή εποχή είναι επιβεβλημμένη (παρακαλώ οι φιλόλογοι να διορθώσουν αν έβαλα ένα μου παραπάνω).
Γι'αυτό, σήμερα, από τις 1 το μεσημέρι και μετά, το Δελτίο Θυέλλης φκιάνει φαϊ, πολύ καλό φαϊ, και μας καλεί όλους στο φαγοπότι, στο Στέκι Μεταναστών, Τσαμαδού 13 (το άλλως επονομαζόμενο και Τσαμαδιστάν) στις εξωτικούς Εξάρχειους Νήσους.
Ελάτε όλοι. Η παρέα είναι καλή και ο σκοπός ακόμα καλύτερος.

Και για να ντύσουμε μουσικά το όλο εγχείρημα, το νταλικόφωνο θα σας κάνει δώρο κάτι πολύ πολύ όμορφο. Είναι ένα σιντί που μου 'στειλε ο φίλος μου και αδελφός μου ο Fadi, παλαιστίνιος που μένει στη Ρώμη εδώ και χρόνια.
Πρόκειται για παλαιστινιακά τραγούδια για την intifada. Καταπληκτικά παραδοσιακά τραγούδια (αλλά και πιο μοντέρνα) που μιλούν για την ιερή αυτή εξέγερση. 
Εγώ μόλις το άκουσα ενθουσιάστηκα και σας σκέφτηκα αμέσως μπαγάσηδες.
Το καλό πρέπει να μοιράζεται άλλωστε.






Δεν υπάρχουν σχόλια: