Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Οι φίλοι διαλέγουν (3) - Sounds of Silence


Αυτο το τραγουδι ηταν το αγαπημενο τραγουδι της δασκαλας μου της μουσικης στο γιοχανεσμπουργκ-μιας εβραιας προοδευτικης -εμενα με αγγιξε γιατι αυτο το τραγουδι αγγιζε τις χορδες μου -δηλαδη τον ηχο της σιωπης οπως λεει και το τραγουδι την σιωπη και την μοναξια ενος παιδιου μεταναστων (στο γιοχανεσμπουργκ) μεσα στην απολυτη μοναξια του-χαρις πια τους παιδικους φιλους του,χωρις την γειτονια που μεγαλωσα και γεννηθηαε-μακρια απο τους συγγενεις τους και ενω υπηρχαν δεκαδες συμμαθητες γυρω μου εγω ημουν στην απολυτη μοναξια μου μακρια απο την πατριδα μου.αυτο το τραγουδι το σιγοτραγουδουσα μεχρι που γυρισα πισω στην πατριδα μου -προφανως θα αρεσε και στην καθηγητρια μου ισως της θυμιζε τα στρατοπεδα συγκεντρωσης των εβραιων και τον ηχο της σιωπης εκει προφανως γιατι ηταν και το αγαπημενο της το τραγουδουσαμε για χρονια μαζι της.

(Από την Kate)

Ένα από τα τρία σημαντικότερα διαμάντια των Simon & Garfunkel, το Sounds of Silence ηχογραφήθηκε τον Φλεβάρη του 1964 και κυκλοφόρησε σε 45άρι (φωτό) τον Σεπτέμβρη του 1965. Αναφέρεται στη δολοφονία του Κέννεντυ (22 Νοέμβρη 1963) και συμπεριλήφθηκε στο άλμπουμ του ντουέτου Sounds of Silence (1966). Εδώ το ακούμε από την live εκτέλεση στο Central Park στα 1982.


Δεν υπάρχουν σχόλια: