Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2009

Shoot 'em up (δωράκι)

Η ταινία έπαιξε προχθές, αλλά έχει ξαναπαίξει κι'άλλες φορές (μία απ'αυτές την είδα κι'εγώ).
Δράση με τον ομορφούλη Clive Owen και την θεά Monica Bellucci.

Ντάξ.
Αμερικανιά με πολλά μπαμ μπουμ, αεροπλάνα, αίμα. πτώσεις, μωρά και, κυρίως, happy end.
Για περισσότερα διαβάστε το ακανόνιστο κουλτουριάρικο.

Εδώ θα μιλήσουμε για τη μουσική της ταινίας.

Όποιοι έχουν ακούσει Tangerine Dream, κυρίως όσα έφτιαξαν από το 1996 και δώθε, αναγνωρίζουν αμέσως τον μέγα αυστριακό Paul Haslinger, ο οποίος, αφού τους παράτησε σύξυλους στα 2000, άρχισε να γράφει μουσική για ταινίες.
Για την συγκεκριμένη, ο Haslinger κέντησε σταυροβελονιά.

Ένα υπέροχο σπονδυλωτό χαλί, που ακολουθεί την περιπέτεια από κοντά και δεν την αφήνει ρούπι.

Ο ήχος είναι ηλεκτρονικός (τι άλλο να ήταν;) με προσθήκες σκληρής κιθάρας για να αρέσει και στους κουλτουριάρηδες που, για λίγο, αφήνονται στις χαρές μιας εύπεπτης ταινίας με πολύ πιστολίδι και μαγκιές.

Είναι όμως μαγικός.

Και σαν τέτοιος, αφιερώνεται στην Ακανόνιστη που πολύ την γούσταρε την ταινία.

1 σχόλιο:

aKanonisti είπε...

ΩΩΩΩΩ ευχαριστώ!!!!!!!!
Είναι η ταινία ή η μουσική?????
Σήμερα πήρα τηλ στο βιδεοκλαμπ.. να την αγοράσω... να την βλεπω καθημερινά... για να μάθω τα κόλπα...και δεν υπάρχει λέει....
Και τώρα πρέπει να μάθω να κατεβάζω ταινίες... και να βάζω υπότιτλους... και τα ρέστα....και δεν έχω χρόνο..και είμαι και γριά γυναίκα...

Η μουσική βέβαια με ξανανιώνει... γιατί ως γνωστό εγω δεν είμαι καρεκλού... είμαι χονδροροκού...

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Ευχαριστώωωωωωωωωω (δις)....

Υ.Γ.Δεν ήταν εύπεπτη...είχε βαθειά νοήματα... φοβερή εφευρετικότητα ...και συμβολισμούς... που θα ζήλευε και Αγγελόπουλος....
Αλλά δεν θα με παρασύρεις στην κουλτουριά....λέμε...

Ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωω (τρις και το λουρί της Μπελούσι)

:-)))