Τρίτη 15 Ιουλίου 2008

Ας πούμε και κάτι άλλο : ο καθένας όπως την βρίσκει, με τα γαλλικά του, τα γερμανικά του και τα σαχλο-κουλτουριάρικά του. Εδώ μέσα μπορεί να σχολιάσει ο καθένας αλλά δεν μπορεί να ξεδιπλώσει την αρρώστεια του ούτε τον ξερολισμό του. Τα δικά μου είναι τεράστια και θα μας φτάσει ο χώρος. Γι αυτό, ψαχτείτε, βρίστε, αναδείξτε ανάμεσά σας τον νταλικιέρη (επίτιμο ή ομότιμο) και με τα κουβαδάκια σας στα χέρια πάτε παραπέρα γιατί μου λερώνετε τα χώματα κι έχω και βεγγέρα απόψε.
Διαγωνισμοί κουλτούρας σε άλλα blogs. Εδώ είναι μόνο για τραγούδια και για τα δικά μου κείμενα.
Μην επανέλθω γιατί ξέρω κι εγώ γαλλικά και μάλιστα απείρως καλύτερα (και χειρότερα). Απλά εγώ έχω μάθει να μην αυτο-διαφημίζομαι.
Ευχαριστώ προκαταβολικά και καλά κρασά
http://www.youtube.com/watch?v=GtAGYnVTBcA

Δεν υπάρχουν σχόλια: