Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2015

Είσαι Ωραία Σαν Αμαρτία




Σας έχει τύχει ν'αγαπάτε κάποιον, χωρίς να ξέρετε καν την ύπαρξή του;
Εμένα ναι, με τούτον δω τον άνθρωπο.
Τον αγάπησα με το Στόμα, Γλυκό Μου Στόμα, τον λάτρεψα με το Είσαι Ωραία Σαν αμαρτία.
Έτσι απλά, όπως ξέρει να το κάνει ένα μαγικό τραγούδι.
Ο Λάκης Τεάζης είναι απ'αυτές τις εξαιρέσεις στον κανόνα (μου), πως η ελληνική λογοτεχνία είναι για την παγκόσμια λογοτεχνία ό,τι ακριβώς είναι η στρατιωτική μουσική για τη μουσική.
Απλός, ερωτιάρης, μαγικά κατανοητός. Από δαύτους, που πιάνουν ένα βαθύ νόημα και στο σπάνε σε τάλιρα για να το νιώσεις, να το ψιθυρίσεις, να το τραγουδήσεις, να το χορέψεις.
Να το ζήσεις, άλλως ειπείν.
Δεν υπάρχει βιογραφικό του. Υπάρχουν όμως άνθρωποι που τον αγαπάνε.
Γι'αυτό, βρήκα έναν τους και τον παρακάλεσα να μου πει δυο λόγια. Κι'αυτός ο κάποιος έκανε κάτι απείρως πιο τιμητικό. Βρήκε τον ίδιο τον Τεάζη κι'αυτός μου έκανε τη μεγάλη τιμή να μου γράψει δυο λόγια για την αφεντιά του.
Τον ευχαριστώ θερμά για την τιμή και παραθέτω αυτούσιο το σώψυχό του.
Ευχαριστώ και την λατρεμένη μου Λίνα Δημοπούλου.
Η επιλογή των τραγουδιών είναι αυστηρά προσωπική.


ΛΑΚΗΣ ΤΕΑΖΗΣ
ΚΛΑΣΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ...ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ. ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ-ΚΑΡΟΛΟΣ ΚΟΥΝ- ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΙΔΕΡΗΣ.-ιστορία της τέχνης. ΣΧΟΛΗ ΓΡΗΓΟΡΗ ΒΑΦΙΑ...ΔΙΔΑΞΕ ΟΡΘΟΦΩΝΙΑ. ΒΟΗΘΟΣ ΠΕΛΟΥ ΚΑΤΣΕΛΗ.στο ελεύθερο θέατρο. Μαθητής και φίλος ΡΕΝΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗ
''ΣΤΟ ΑΝΆΚΛΙΝΤΡΟ ΤΗΣ ΜΝΉΜΗΣ πολλές ακόμα λιποθυμίες από στερήσεις λόγο ασυμβίβαστης σκέψης και ιδεολογίας. Ζει στην Χαλκιδική γράφοντας και ξεγελώντας τον χρόνο και πιστεύοντας σαν πέτρινο γιοφύρι που καλοδέχεται τα βήματα των αδικημένων...ότι σε κάποια άλλη Ελλάδα ανήκει ''.

Δημήτρης Μητροπάνος - Αγάπη Βουρκωμένη
Δημήτρης Κοντολάζος - Πάντα Ήμουν Μόνος
Ξανθίπη Καραθανάση - Να 'ταν Βράχος Η Καρδιά
Βίκυ Μοσχολιού - Δεν Θέλω Αναλύσεις
Δ. Μητροπάνος - Πόσα Χρόνια
Τάνια Τσανακλίδου - Αγάπα Με
Δούκισσα - Ταξίδια Και Τσαλίμια
Αντώνης Καλογιάννης - Μια Ζωή Θα Φεύγω Μόνος
Δ. Μητροπάνος - Είσαι Ωραία Σαν Αμαρτία
Μαρινέλλα - Τίποτα Δεν Έχει Μείνει
Τζίνα Σπηλιωτοπούλου - Όταν Ακούς Να Τραγουδώ
Τ. Τσανακλίδου - Πάρε Με
Α. Καλογιάννης - Στόμα, Γλυκό Μου Στόμα
Θανάσης Γκαϊφίλιας - Αν Είχα Δυο Ανάσες
Δ. Μητροπάνος - Τρελός Δεν Είμαι
Β. Μοσχολιού - Στουν Ανήσυχους Δρόμους
Δ. Μητροπάνος - Κλαίω Τον Κόσμο Τον Πικρό