Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014

Όλου του κόσμου τσ'ομορφιές




Βοσκαρουδάκι αμούστακο στα όρη που γυρίζω
με το σεβντά σου αγάπη μου στέκω και ντουχιουντίζω

Να σε `βρισκα στην ερημιά μια μέρα που να βρέχει
και να’ ναι ο τόπος άβολος σπηλιάρι να μην έχει

Να `ρχεται μπόρα δυνατή να μη μπορεί αποσκιάσεις
και να φοβάσαι αμοναχή μη φύγω και με χάσεις

Να βρέχει να κουφοβροντά να ρίχνει κουκοσάλι
και ξεπαπούτσωτη να `ρθεις στην εδική μου αγκάλη

Να ανοίξω το ρασούλι μου να σε σφιχταγκαλιάσω
την αναπνιά σου να γροικώ τη μέση σου να πιάσω

Να ξεσκεπάσω από κορφής τα κατσαρά μαλλιά σου
να σεβαστώ και να γροικώ τσι χτύπους τσι καρδιάς σου

Να λέω Παναγία μου, ποτέ μη ξαστεριάσει
και μπόρα να ξημερωθεί και να ξαναβραδιάσει
ποιός βρίχνει τέτοιο θησαυρό και θέλει να τον χάσει....


Μουντάκης - Βοσκαρουδάκι Αμούστακο
Ψαρονίκος - Ανυφαντού
Αλεξάκης - Όλου Του Κόσμου Τσ' Ομορφιές
Μανολιούδης - Μοιάζεις Με την Γλυκειά Αυγή
Σκουλάς - Για Σε Μπαξέ Μου Τραγουδώ
Σκορδαλός - Ιντα 'Χεις Πάλι Δυστυχη
Μπικάκης - Με Τσι Καρδιάς Μου Τον Παλμό
Αλεφαντινός/Παπαδάκης - Πέρασε Κείνος Ο Καιρός
Κατσαμάδες - Λόγια Δεν Βρίχνω
Παπαδάκης - Η Σκέψη Μου Ξεφάντωσε
Ψαρονίκος - Καυγάδες Με Το Γιασεμί
Κακλής - Γλυκά Γλυκοχαράματα
Δερμιτζογιάννης/Αββυσινός - Πηδιχτός Στειακός