Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013

Ηλιοκαψίματα (R.I.P. KillaH Past)


Ήθελα εδώ να σας πω δυο λόγια για τον Παύλο.
Για τον "ψηλό".
Όχι τόσο για τα μουσικά του. Αυτά λίγο-πολύ οι περισσότεροι τα μισοξέρουν.

Ήθελα να σας πω για τον άνθρωπο Παύλο.
Που ζούσε τους στίχους του και δεν τους έγραφε για την κονόμα ή για τη δόξα.
Που τύπωνε μέσα σ'ένα βράδυ εκατοντάδες Α4 για τους άστεγους και τα κολλούσε παντού, μέσα στο κρύο, για να μπορούν (όσοι τα δουν) να βοηθηθούν.
Που το "ξύλο στους φασίστες" ήταν γι'αυτόν πράξεις και όχι κενό γράμμα.
Που ήταν φίλος και σύντροφος.
Που ήταν πιτσιρικάς. Μόλις 34 χρονών.
Και που μας έλεγε "τι να μας πείτε εσείς μωρέ για το hip hop;" Αλλά που το 'λεγε με καλό γέλιο. Αυθόρμητο. Όχι προσποιητό.

Αλλά δεν θα σας πω τίποτα.
Θ'αφήσω τον ίδιο να σας τα γαυγίσει στη μούρη.
Respect στα φιλαράκια του εκεί στο Κερατσίνι και στο Πέραμα και κουράγιο για να μην τον ξεχάσουν ποτέ.
R.I.P. Killah Past και θα ξαναβρεθούμε.

Ρούμι Τεκίλα
Δεν Αγανακτώ
Προβληματισμοί
Έχω
Γράμμα Από τα Μάτια Μου
Από Το Παράθυρό Μου
Ζόρια 
Παράνοια
Διάλειμμα Για Διαφημίσεις
Γάμα Τους
Ο Πειραιάς Στην Πλάτη Μου
Το Ανέγκιχτο Βασίλειο
Αγαπώ Τον Τρόπο Μου