Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

Memory Of The Future




"Το δώρο σου Νικηταρά, άλογο δίχως ουρά", συνήθιζε να μου λέει η σχωρεμένη η γιαγιούλα μου, κάθε φορά που μου 'δινε τον "μπουναμά" της πρωτοχρονιάς.
Έχω ξαναπεί πως δεν μ'αρέσουν οι γιορτές. Γιατί, εκτός των άλλων ψυχοπλακωτικών μου, μου φέρνουν θύμισες αγαπημένων προσώπων που έχασα. Το ξέρω πως θα χάσω κι'άλλους στο δρόμο. Το ξέρω πως κάποιους τους πιάνει η κατάνυξη. Συμπάσχω, αλλά δεν θα πάρω.
Απλά να είμαστε καλά και να συναντιώμαστε με κάθε ευκαιρία. Να κολλάμε σφιχτά ο ένας στον άλλο και να δίνουμε ότι μπορούμε. Χωρίς ιδιοτέλεια, χωρίς a priori και χωρίς πίσω σκέψη. Μόνον επειδή το θέλουμε. Αν το θέλουμε.

Για την αλλαγή του χρόνου, όποιος γουστάρει ας έρθει στο Στέκι Μεταναστών (Τσαμαδού 13) στις Εξάρχειες Νήσους. Εκεί θα το στήσουμε το πάρτυ για να σκάσουν οι οχτροί μας. Κι'άμα έρθετε, θα βρεθούμε στο μπαρ. Κι'άμα με πετύχετε στις καλές μου, θα σας κεράσω κι'ένα σφηνάκι Jack.

Στο μεταξύ, ο μπουναμάς μου, αυτή την τελευταία μέρα του 2012, είναι αυτό εδώ το ΕΡ των Pet Shop Boys. Των λατρεμένων Pet Shop Boys των νιάτων μας, που παλιώνουν σαν το καλό κρασί.
Όσοι αγαπάτε, θα προσέξατε πως το πρώτο κομμάτι είναι από τον τελευταίο (εντέκατο κατά σειρά) τους δίσκο Elysium, που κυκλοφόρησε πριν 3 μηνάκια (Σεπτέμβρης 2012) και που ναι, ξέρω, δεν σας τον χάρισα, αλλά που τι να πρωτοποστάρω ο άμοιρος, τι.
Το Memory Of The Future θα κυκλοφορήσει με τη νέα χρονιά, μάλλον μέσα στον Γενάρη, αλλά όχι στην Ελλάδα, τουλάχιστον όχι πριν τον Μάρτη. Εκτός του ομώνυμου Memory Of The Future (που εδώ έρχεται σε νέο single remix), υπάρχουν άλλα τρία ατόφια διαμαντάκια που, το πιθανότερο, θα συμπεριληφθούν στον επόμενο δίσκο τους.
Εσείς όμως τ'ακούτε όλα πρώτοι και σε πανελλήνια αποκλειστικότητα.
Γιατί;
Γιατί είστε οι λατρεμένοι μου. Γι'αυτό.


Memory Of The Future
Listening
One Night
Inside