Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

Να πάτε ρε!!! (γαμώ τα πλευρά μου, γαμώ)


Καλημέρα (νευριασμένη)

Τους Deus Ex Machina τους ξέρετε. Τους No Mind, όσοι δεν τους ξέρετε χάνετε και, για να μη χάνετε, ψάξτε τους να τους ακούσετε. Πρόκειται για πολύ καλό ελληνικό punk και σύντομα κυκλοφορεί και ο πρώτος τους δίσκος. Πρόκειται επίσης και για καλά παιδιά. δικά μας.

Αυτοί οι δύο παραπάνω θα είναι, απόψε, special guests στο Fuzz.
Special guests στους Jello Biafra And The Guantanamo School Of Medecine (τα νεύρα μου).
Που, για όσους δεν τους ξέρουν, είναι η τελευταία punk/hardcore punk του Jello Biafra.
Που, όποιος μου πει πως δεν ξέρει ποιός είναι ο Biafra, να μην ξαναπευθύνει τον λόγο, να του καεί το motherboard και να του γίνει το πισί από I5 dual core ένα 80-86 (και πολύ θα του είναι) με μαύρη οθόνη και πράσινα γράμματα (τα νεύρα μου).

Ο Μπιάφρας, που λέτε, εκτός από ακτιβιστής, προοδευτικός, ανατρεπτικός, ριζοσπάστης (μήπως να τον βάζαμε στο ψηφοδέλτιο επικρατείας πρόεδρα;), είναι ένα από τα ιδρυτικά μέλη μιας από τις σπουδαιότερες punk rock μπάντες έβα, των Dead Kennedys.
Που, από τα 1978 μέχρι τα 1986, δίδαξαν στον κόσμοτα τι εστί βερύκκοκο (και punk).
Μετά, ήρθαν οι μηνύσεις και η διάλυση. Και μετά. στα 2001, οι υπόλοιποι ξαναμαζώχτηκαν για τις περίφημες αρπαχτές.

Εκτός του Biafra.
Αυτός, αφού ψυχανεμίστηκε, είτε με τη μουσική είτε με το spoken word (είδος ποίησης-αφήγησης), και μετά από διάφορες μπάντες, έφκιασε, στα 2008, τους The Guantanamo School Of Medecine.
Με τον ίδιο ακριβώς hardcore punk ήχο. Σα να μην πέρασε μια μέρα.
Μέχρι σήμερις έχουν κυκλοφορήσει ένα πάρα πολύ καλό studio album : το The Audacity Of Hype (2009) και ένα ΕΡ, το  Enhanced Methods Of Questioning (2011), ενώ ετοιμάζουν το δεύτερο studio album τους, το White People And The Damage Done, με προβλεπόμενη κυκλοφορία τον Μάρτη του 2013.

Αυτοί θα είναι απόψε στο Fuzz (τα νεύρα μου).
Όσοι πιστοί προσέλθετε και πιείτε και τίποτις για τον τραυματία νταλικέρη.
Οι υπόλοιποι (μαζί μου - τα νεύρα μου) πάρτε ένα δείγμα τους.

The Terror Of Tinytown
 New Feudalism
Electronic Plantation
Strength Thru Shopping
The Cells That Will Not Die
Invasion Of The Mind Snatchers
Victory Stinks