Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

Fifty Licks (2) - The Ballads


Μπονζούρ μοναμούρια μου και καλή βδομάδα.

Όπως είναι γνωστό, τα καλύτερα slow κομμάτια (αυτά που κάποτες τα λέγαμε και μπλουζ ή μπλούζια ή μπλουζιές, ανάλογα την ιδεο-πολιτικο-κοινωνική μας καταγωγή) φκιάνονται από rock μπάντες.
Νομοτέλεια λατρείες μου.

Οπόταν, ανασύροντας τις απύθμενες μαθηματικές μου γνώσεις, θα επιχειρήσω μια απλή εξίσωση.
Δώστε βάση στο συλλογισμό.

Καλύτερες μπαλλάντες = rock μπάντες (1)
Καλύτερη rock μπάντα = Rolling Stones (2)
Άρα, η συσχέτιση (1) και (2) τι μας δίνει; ε; ε;

Μας δίνει απίστευτα μαγικές στιγμές.
Χάρισμά σας λοιπόν η επιλογή της νταλίκας, που, όπως έχουμε ξαναπεί, είναι αυστηρά προσωπική και, φυσικά, επιδέχεται προσθήκης.
Και μη μου πείτε ότι αυτό που συλλογίστηκα δεν είναι εξίσωση, γιατί η σχέση μου με τα μαθηματικά είναι η ίδια ακριβώς που έχει ο ΓΑΠ με το σύμπαν. Χαοτική.

Play With Fire
Ruby Tuesday
Lady Jane
As Tears Go By
I Think I'm Going Mad
Precious Love
You Can't Always Get What You Want
Tumbling Dice
No Expectations
Angie
Heaven
Indian Girl
Fool To Cry
Wild Horses

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: