Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012

Δώσε μου Φωτιά


Παραγγελιών συνέχεια σήμερις με σουτζούκ λουκούμ ανάρτησις πολυ-αγαπημένοι μου.

Αν ενθυμείστε (οι παλαιότεροι), στη σειρά μας "ποτέ μου δεν κατόρθωσα να ολοκληρώσω κάτι, αλλά σήμερα θα τα καταφ...", το νταλικόφωνο είχε ασχοληθεί με τον Κύριο Δημήτρη Μητροπάνο, μ'ένα πρώτο μέρος αφιερώματος στα "έντεχνα" τραγούδια του.
Κι'είχαμε αφήσει τα λαϊκά του διαμάντια γι'αργότερα.

Ε, τώρα ήρθε κι η δικιά τους ώρα.
Και τι να πει κανείς για τούτα δω τα διαμάντια; Βρείτε μου έναν να μην τα έχει ακούσει, να μην τα έχει αγαπήσει, να μην τα έχει σιγοτραγουδήσει.
Γι'αυτό, ας πούμε απλά πως η επιλογή είναι (για μία ακόμα φορά) αυστηρά προσωπική και πως σίγουρα άφησα κάποια (και κάποιους) παραπονεμένα.

Εξαιρετικά αφιερωμένο στη σεμνό μας κοριτσόπουλο και συμμαθήτρια της Πετροβασίλη, την Ιωάννα μας την Γιαδικιάρογλου.

Κυρά Ζωή
Σε Μια Στίβα Καλαμιές
Απόψε Σε Θέλω Πολύ
Πες Μου Που Πουλάν Καρδιές
Δώσε Μου Φωτιά
Παράπονο
Ήρθα Με Το Βοριά
Δυό Νύχτες (ποτ πουρί)
Σ'Αγαπώ Ακόμα
Καλοκαίρια Και Χειμώνες
Το Σ'Αγαπώ Το Κρατάω Για Σένα
Είσαι Ωραία Σαν Αμαρτία
Άλλος Για Χίο Τράβηξε
Σ'Αγαπώ Σαν Αμαρτία
Κάνε Κάτι Να Χάσω Το Τρένο