Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

5

Αν δεν με απατά η γεροντική μου μνήμη, πρέπει να σας έχω ξαναπεί αγαπούλες μου πως ο J.J.Cale είναι για την νταλίκα ο μεγαλύτερος κιθαρίστας που γέννησε η rock μουσική.
Και επιμένω.
Και προσπερνώ μ'ένα ειρωνικό μειδίαμα όλα τα απρεπή σχόλια, τονίζοντας (βέβαια) πως δεν παραγνωρίζω όλους τους υποδέλοιπους που μου έχετε πει κατά καιρούς.
Αλλά εδώ μιλάμε για μεγάλη αγάπη.

Το 5, όπως θα κατάλαβαν όσοι από σας είστε σημειολόγοι, είναι το πέμπτο studio alboum του. Ηχογραφήθηκε ολόκληρο στην Nashville του Tennessee, σε διάφορα studios, από τον Δεκέμβρη του 1978 μέχρι τον Μάρτη του 1979.
Κυκλοφόρησε τον Αύγουστο του 1979.
Η αλήθεια είναι πως τρία χρόνια πριν, με το Troubadour (1976), ο Cale είχε βάλει τον πήχυ πολύ ψηλά. Τόσο ψηλά που το 5 δεν μπόρεσε να φτάσει. Πράγματι, με εξαίρεση 3-4 πραγματικά διαμάντια, ο δίσκος δεν κατόρθωσε το αναμενόμενο follow up.
Για τη νταλίκα όμως αυτό το βινύλιο έχει πολύ μεγάλη συναισθηματική αξία. Για όποιον πιστεύει στους οιωνούς, είναι το πέμπτο βινύλιο που αγόρασα στη ζωή μου και το Don't Cry Sister συγκαταλέγεται ανάμεσα στα 50 καλύτερα τραγούδια του Ntalika Top-50 (που κάποια στιγμή θα σας χαρίσω).

Thirteen Days
Boilin' Pot
I'll Make love to You Anytime
Don't Cry Sister
Too Much for Me
Sensitive Kid
Friday
Lou-Easy-Ann
Let's go to Tahiti
Katy Kool Lady
Fate of a Fool
Mona