Τετάρτη 4 Μαΐου 2011

Counting Crows


Ναι εντάξει. Το ξέρω. Τους έχουμε ξαναπαίξει. Το Αλτσχάϊμερ είναι ακόμα στο τρίτο στάδιο. Δεν μαζεύω ακόμα γύρω μου βλάκες για να δείχνω έξυπνος.

Υπάρχουν όμως ειδικές συνθήκες. Το θέμα είναι οικολογικό τε και βιολογικό. Κήπος φίλοι μου, κήπος. Όχι μυστικός κήπος και άλλα τέτοια. Όχι. Ο κήπος της Σαλαμαντρίνας, που έφτασε μέχρις εδώ χωρίς να γνωρίζει τους Counting Crows και που, μέσα στο γενικό μου ντουβρουτζά μ'έκανε και γέλασα.

Η Σαλαμαντρίνα δεν είναι ένας απλός blogger. Ούτε γράφει μόνο για τρένα. Είναι σύντροφος και συνάδελφος στο ηρωϊκό πλέον ρακάδικο του αντιρατσιστικού. Και θα είναι και φέτος γιατί αλλιώς θα χεστούμε πατόκορφα (τ'ακούς αφεντικό;). Και ο κήπος του συντρόφου είναι ιερός. Τέλος. Κι εγώ δεν ξέρω τι γράφω, κι εσείς θα με συγχωρέσετε γιατί με καταλαβαίνετε. Οι άλλοι που όχι, ας συνεχίσουν τις ατάκες και τα τσιτάτα. Κάποτε θα μαζέψω κι εγώ τους προαναφερόμενους βλάκες και τότε θα δείχνω το ίδιο έξυπνος.

Μέχρι τότε σας αγαπάω όλους. Μετά θα σας σκοτώσω όλους κι ο θεούλης θ'αναγνωρίσει τους δικούς του. Αλλά οι εκκαθαρίσεις είναι για αργότερα.

Τώρα οι λατρεμένοι μου.

Washington Square

Color Blind

Long December

Round Here

Holiday in Spain

Sullivan Street (live)

Up all night (για πάρτη μου)

Omaha

Rain King

Mr Jones