Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Senegal [Ismaël Lô]

Στη φωτογραφία από πάνω βλέπετε στο βάθος το Dakar όπως φαίνεται από το νησί του Γκόρι (Goree) στη Σενεγάλη.

Όσοι με ξέρετε, το πιο κρυφό και δυνατό μου όνειρο είναι, κάποτε, ν'αποσυρθώ σ'αυτήν ακριβώς την παραλία και να νοικιάζω κανώ στους τουρίστες. Όσοι δεν με ξέρετε, τώρα το μάθατε. Με τα πραγματικά ελάχιστα απαραίτητα. Μαγιώ, μπλουζάκια και πολλή μουσική. Τίποτα άλλο απολύτως.

Είπα μουσική ε; Ε λοιπόν, αν θέλετε να ψηθείτε να μ'ακολουθήσετε, ακούστε αυτόν εδώ (τον από κάτω Κύριο της σενεγαλέζικης μουσικής και πείτε μου αν έχω δίκιο. Είναι ο Ismaël Lô και, στα 2006, έπειτα από πολλά χρόνια καριέρας, κυκλοφόρησε μια συλλογή, το Senegal, για την οποία είπε : "ονομάζοντας αυτό το άλμπουμ Senegal ήταν ο τρόπος μου να τιμήσω τη χώρα μου, σαν αναγνώριση για όλα τα δώρα που μου πρόσφερε".

Η Σενεγάλη μέσα από μια μαγευτική μουσική αδέλφια.

ΥΓ: όταν θα απολαμβάνω το ηλιοβασίλεμα από το Goree και θα ακούω το εξαίσιο Tajabone θα σας σκέφτομαι. Το υπόσχομαι.


Baykat
Incha Allah
Tass Yakar
Le Jola
Taar Dussey
Manko
Yaye Boye
Plus je fais ci, plus je fais ca
Mbindane
Wakhal
Ouvriers
Jiguen
Ma fille
Tajabone