Τετάρτη 20 Μαΐου 2009

Disorder (παντού)

Η ανάρτηση σήμερα είναι σαλεμένη.
Σα να τράβηξες την φωτογραφία της ζωής σου και να σου βγήκε κουνημένη επειδή έτρεμε το γαμημένο το χέρι εκείνη τη μοναδική στιγμή που δεν έπρεπε.

Θα έπρεπε να την είχα σηκώσει στις 18.05, αλλά από τότε που έκλεισα τα 30 (πριν 3 χρόνια δηλαδή) σιχαίνομαι τα γενέθλια.
Ούτε για τους Joy Division δεν θα γράψω τίποτα. Όποιος τους ξέρει δεν χρειάζεται να μάθει τίποτα, όποιος δεν τους ξέρει χάνει και τέλος.

Κανονικά θα έπρεπε να την χαρίσω στον σεξουλιάρη αντιδραστικό, που τον ζηλεύω θανάσιμα, που αν τον δω θα τον σκίσω, που ήταν στους Ska-p την ώρα που εγώ διάβαζα γαμω-γαλλικά, που να του καεί το rooter.
Όμως όχι.
Θα την χαρίσω σ'ένα παληκάρι 26 χρονών που, όταν ο Ian Curtis κρεμιόταν στην κουζίνα του σπιτιού του εκείνο το πρωινό στις 18 Μάη στα 1980, οι γονείς του δεν ήξεραν καν αν θέλουν παιδί.
Σ'αυτό το παληκάρι το όμορφο, που όσο οι συνομίληκοί του μαλακίζονται με τους και καλά "κολλητούς" σε καφετέριες, ηλίθια κουλτουρέ σινεμά και ατέρμονα αδιέξοδα, αυτός δουλεύει σαν σκύλος και πολιτικοποιείται.

Σ'αυτόν που το μπλουζάκι "Joy Division" έχει γίνει δεύτερη σάρκα του.

Σ'αυτόν που έδωσε χαρά στο Γιαννιό και, κατ'επέκταση, στην ακανόνιστα αισχρή φιλενάδα μου, που, μας προέκυψε και όψιμη φαν του σμπρωξίματος.
Πως να μην τον αγαπάω μετά τον μούργο;

Σπυράκο για πάρτη σου.


Love will tear us appart
24 hours
Sound of music
Heart and soul
Digital
She's lost control
These days
Incubation
Tansmission
Colony
Isolation
Disorder
Dead souls
Insight
Exercise one
Atmosphere

21 σχόλια:

Αntidrasex είπε...

Θα είμαι απασχολημένος για ένα διάστημα...
Τους επόμενους 5-6 μήνες τουλάχιστον...

DaisyCrazy είπε...

χρόνια καλά! να ζήσεις βρε!

Green_revenger είπε...

σεξομανή
...............

δώρο του θεού
απαπαπαπαπαπαπά καλέ...
γενέθλια του κρεμάσματος του Curtis ήταν στις 18.5
φτου φτου...
g r

aKanonisti είπε...

Καλημέραααααααααα!!!!!!!!

Να πω και εγώ ευχαριστώωωωωωωω στο Σπύρο...... που μας βρήκε το ωραιότερο , το εξυπνότερο, το καλοσυνότερο σκυλουμπάκι του κόσμου....
Δυστυχώς δεν ξέρω από μουσικές (ακόμα...), οπότε...μόνο σχέδια, μπινέλικια και τρολιές μπορώ να προσφέρω...ως ένδειξη ευγνωμοσύνης..
(Α..και συνταγές....και οδηγίες ή ξεναγίσεις στη Θεσσαλονίκη...)


Υ.Γ. Δάσκαλε... μην καταριέσαι τον αντιδραστικό σεξομανή... γιατί είναι καλόοοο παιδί, λέμε.....
Και άμα του καεί το ρούτερ...θα πλαντάξουν ολες οι γκόμενες της βλογόσφαιρας... που τον καμακώνουν και τον παρακολουθούνε....

Την μουσική κλασσικά... θα την κατεβάσω.. το απόγευμααααααααα
(αν και τα τραγούδια...ευτυχώς τα ξέρω!!!!!)
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Καλημέραααααααα ξανά!!!!

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Είχες γενέθλια προχτέ, ταυρί μ΄; Να σε χαίρεται το σόι σ' και οι μουσικές σου!

aKanonisti είπε...

Ατιμε σκυλούμπα....
και εσύ διαβάζεις διαγώνια...
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Βρε... τα κείμενα του δασκάλου... δεν διαβάζονται έτσι...
Πρέπει να τα διαβάζεις προσεΧΧτικά!!!Αλλιώς δεν θα περάσεις την τάξη!!!!!

Green_revenger είπε...

Λοιπόν
για τελεΦταία φορά
ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ
γενέθλια έχω μέσα στο καταχείμωμο
g r

demetrat είπε...

σκύλε μου
στην ίδια τάξη θα μείνουμε και οι δύο.
:)

aKanonisti είπε...

Μην τον παρασύρεις άτιμη ντομάτα...
Πρέπει να προκόψει η σκυλούμπα... μουσικά.. για να κάνουμε ακτύπητο ντουέτο στα σμπρωξίματα...

Υ.Γ.φΛΛΛΛΛεβάρη γιορτάζει ο δάσκαΛΛος... να στείλετε γΛΛΛάστρα.. για γΛΛΛύψιμο...

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Unknown είπε...

Είναι τέλειοι οι Joy Division...

Οι αναρτήσεις που δεν είναι σαλεμένες δλδ , είναι καλύτερες?Μπααααα

Green_revenger είπε...

Πασχαλίνα
μπορεί
ποιος ξέρει;
μόνο η τίτσερ μου
αλλά αυτή τα ξέρει όλα

γι κομον δατσρά

aKanonisti είπε...

Οχι ολα βρε δάσκαλε...
Εχω πολλά μουσικά κενά... που περιμένω να μου τα καλύψεις...
(και ορισμενα κενα στο Εμπορικό δικαιο γμτο...αλλά μετά την μουσική θα πιάσουμε την νομικη....)

Δια βίου εκπαίδευση... ένα πράγμα...

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Σματςςςςςςςςςςςς

demetrat είπε...

εγώ δεν τα μπορώ αυτά τα μαθήματα, Είναι πολύ πεζά .
Τα θέλω πιό αεράτα.(οταν θα ...παρασύρω το σκύλο, θα το γράψουν οι εφημερίδες)
δ

aKanonisti είπε...

Η τάξη των οργίων...με σήμα κατατεθέν τον σκυλούμπα....

demetrat είπε...

μή μου τον λαχταράτε μωρές

Binnary logic είπε...

Με την σειρά μου και εγώ ο «Γιαννιός» ευχαριστώ καταρχήν για τον απίστευτο σκύλο που μπήκε στην ζωή μου «Να σε καλά νονέ» αλλά και αφετέρου για το φοβερό γκρούπ των Joy Division αλλά και το σχόλιο που το συνόδευε. Θέλοντας να συμμετέχω στον εορτασμό αφιερώνω και εγώ ένα τραγούδι των The sound που και για αυτούς που τους ξέρουν δεν χρειάζεται να μάθουν κάτι ακόμα αλλά και για αυτούς που δεν τους ξέρουν δεν με πολύ νοιάζει. http://www.youtube.com/watch?v=dPd0HPh4jrY ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΛΟΙΠΟΝ

Green_revenger είπε...

Τι κομμάτι μας έβαλε ρε ο άνθρωπας...
Ρε ρισπέκτ και πάλι ρισπέκτ...
πςςςςςςς
καύλωσα τώρα
(μετά συγχωρήσεως)

g r

aKanonisti είπε...

Ε ρε γαμωτο....
τώρα που καύλωσες ρε δάσκαλε να μην είμαι εκεί να σε σΜπρώξω....

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Binnary logic είπε...

kao gia tin akanonisti aderfula pu exi gini pro sto bongo
http://www.youtube.com/watch?v=0tQ19tAw6h0

Binnary logic είπε...

Kai san gnisios thessalonikios den tha borusa na afiso apexo tus agapimenus Nick Cave kai PJ harvey
http://www.youtube.com/watch?v=1ZsfpQP7SPw

aKanonisti είπε...

Εγώ απαντάω... πολυσημαντα....
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

http://www.youtube.com/watch?v=IxlBhYpjDN0

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα