Δευτέρα 13 Απριλίου 2009

Smalltown boy

Για την αρχή της βδομάδας των παθών (βοήθειά μας), που ξεκινάει σήμερα, διάλεξα να παίξω αυτό εδώ το παλουκαράκι.
Που γεννήθηκε στα 1961 στη Σκωτία και που στα 23 του τάραξε τη μουσική σκηνή της ινγκλετέρας με το συγκρότημά του, τους Bronski Beat και το τραγούδι τους Smalltown boy.

Ο Τζιμάκος ο Sommerville είναι gay. Και περήφανος γι αυτό.
Κι αντί να γκετοποιείται και να σαχλαμαρίζει, βροντοφώναξε δυνατά την ερωτική του προτίμηση χρησιμοποιώντας την θεική φωνή του. Είτε με δικά του τραγούδια, είτε διασκευάζοντας κλασσικά κομμάτια, είτε μόνος του, είτε με τους Bronski και αργότερα με τους Communards, δημιούργησε τη δική του gay-synthy-pop σκηνή χαρίζοντας ατέλειωτες ώρες κανονικού ξεβιδώματος σε όλους εμάς.

Ακόμα και σήμερα συνεχίζει, όχι πάντως με την ίδια απίθανη φωνή.

Εμ, όλο δουλειά-δουλειά, κορμί είναι αυτό (πόσο μάλλον φωνάρα). Θα λιώσει.


Τα κομμάτια που παίζω τα έχω μιξάρει για το μπούγιο. Οπότε, όπως αντιλαμβάνεστε, το κασετόφωνο σήμερις ανεβάζει μπιτ. Στο τέλος ακολουθεί ένα μικρούλι και απαλούλι χαβαλεδιάρικο trip-remix που το αφιερώνω στον Γιάνγκο που θα γίνει το ίδιο τρελιάρης με τον μεσάζοντά του.
Άντε καλή μας βδομάδα.


Smalltown boy
Why
Run from love
I feel love (Donna Summer)
You make me feel (Sylvestre)
Never can say goodbye
Don't leave me this way
Sommerville vs Ntalikierhs (yiangos pet remix)



4 σχόλια:

aKanonisti είπε...

Καλή εβδομάδααααααααα!!!!!!!!
Ωραία την άρχισες.. με την καλύτερη φωνή ever....
(πολύ τον γουστάρω τον Τεν Τεν)
Δεν μπορώ να το ακούσω από εδω...
(εδώ ακούμε μόνο ποντιακα...) Εβαλες και το ντουέτο με τον Marc Almond?
Αντε...ανυπομονώ να το ακούσω το βράδυ... μπας και ανέβει ελαφρώς το mood...που δεν είναι good...

Green_revenger είπε...

είναι γιατί πενθείς για τα πάθη του Κυρίου...
:-)
g r

Pastaflora είπε...

Μαέστρο μου, ο μικρός μου θυμίζει τα νιάτα μου... (κλαψ λυγμ!)

Green_revenger είπε...

κι εμένα κι εμένα
κλαψ, λυγμ
και οι Rammstein μου θυμίζουν τον σκύλο της βάλια κάλντα όταν τον έχουμε δέσει και αλυχτάει
γι κομον δατσρά
g r