Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2009

Lulu? Oui? C'est moi...

Μια νέα εκδοτική απόπειρα από σήμερα στις οθόνες και τα περίπτερά σας.
COSCIOPOLITAN.
Οι εκδόσεις ΣΟΥΡΓΕΛΟ Α.Ε. με υπερηφάνεια σας παρουσιάζουν μια φρέσκια άποψη για τον σύγχρονο άντρα, το δυναμικό αρσενικό, αυτόν που ξέρει να ζει την εποχή του. Ένα ζωντανό περιοδικό γραμμένο από άντρες αποκλειστικά για άντρες.
Θα διανέμεται κάθε μήνα δωρεάν και θα σχολιάζει με καυστικό τρόπο όλα όσα μας ενδιαφέρουν, μας κάνουν να σκιρτάμε, μας κάνουν να γελάμε και να κλαίμε. Εμάς. Τους άντρες.

Σε πανελλήνια πρώτη, μια γεύση της θεματολογίας μας.
Συνέντευξη με μία επιτυχημένη δημοσιογράφο (σελ. 105,8)

Δημ. Που αποδίδετε την τρομερή επιτυχία της εκπομπής σας;
Τ.Ν. Βασικά δεν ξέρω, αλλά και στην αγάπη των ακροατών μου. Είναι τα γλυκούλια μου!! Χιχιχιχιχιχι!! Τα λατρεύω
Δημ. Μάλιστα. Με βάση ποια κριτήρια γίνεται η ποιοτική επιλογή των εν δυνάμει θεμάτων που διεξοδικά αναλύονται στη διάρκεια της εκπομπής σας;
Τ.Ν Α;
Δημ. Που τα βρίσκετε τα θέματα που παρουσιάζετε ρωτώ.
Τ.Ν. Ααααααα, πες το έτσι καλέ! Λοιπόν, τα ζητάω από τα γλυκούλια μου και τα διαβάζω. Είναι τόσο γλυκούλια!!! Χιχιχιχιχιχιχι!
Δημ. Υφίστανται κάποια διαδικασία τροποποίησης ώστε να προστίθεται και το προσωπικό σας στίγμα, ή διαβάζονται αυτολεξεί έτσι ώστε να μην αλλοιώνεται η σκέψη του συγγραφέα;
Τ.Ν. Ε;
Δημ. Ρωτώ αν τα διαβάζετε όπως είναι ή αν μπαίνετε στον κόπο να τα σχολιάζετε κι όλας.
Τ.Ν. Ααααααααα κατάλαβα!! Χιχιχιχιχι!! Καλέ όχι! Τα διαβάζω όπως τα γράφουν τα γλυκούλια μου!! Σιγά μην κάτσω να τα αναλύσω!!
Δημ. Διακρίνω μία τάση οκνηρίας ;
Τ.Ν. Ποιος ήρθε;
Δημ. Καλά αφήστε το. Πείτε μας, πως ακριβώς προέκυψε το concept της εκπομπής σας;
Τ.Ν. Το ποιό;
Δημ. Λέω, η μορφή της εκπομπής σας, πως σας ήρθε;
Τ.Ν. Εμ πέστο άνθρωπέ μου!!! Δεν μιλάω γαλλικά, που να σε καταλάβω!! Πες τα μου αρβανίτικα να σε πιάσω!!! Χιχιχιχιχιχι!! Τι ρώτησες;;
Δημ. Πως σου ήρθε να κάνεις τέτοια εκπομπή.
Τ.Ν. Κοίτα, έψαχναν να βρουν κάποιον να κάνει το 11-1 και δεν έβρισκαν κανένα γιατί από ακροαματικότητα χλωμά πράγματα. Και έβαλαν εμένα. Κι εγώ δεν ήξερα γιατί με έβαλαν εκεί. Και ο γλυκούλης μου ο Σ. έριξε την ιδέα.
Δημ. Ποιαν ιδέα;
Τ.Ν. Καλέ μην βιάζεσαι!!! Χιχιχιχιχιχι!!! Είπε που λες, τώρα που τα blogs είναι στη μόδα, δεν πας να ψαρέψεις ότι ψώνιο κυκλοφορεί εκεί μέσα; Ε, κι εγώ πήγα!!! Χιχιχιχιχι!!! Τα γλυκούλια μου!!
Δημ. Μάλιστα. Θεωρείτε λοιπόν πως η μεταφορά των σκέψεων σε μετακλητά στάδια, δηλαδή από την μπλογκόσφαιρα στα ερτζιανά, συνεισφέρει σε μια εποικοδομητική επικοινωνία;
Τ.Ν. Α;
Δημ. Λέω, σαν θεματολογία, πουλάει αυτό;
Τ.Ν. Σαν τι;; Καλέ μίλα ελληνικά!!! Χιχιχιχιχιχι!!!
Δημ. Αρέσει στους ακροατές αυτό που κάνετε; Αυτό ρωτώ;
Τ.Ν. Ουουουουουου!!! Τρελλαίνονται!!! Αφού να φανταστείς, ξεκίνησα με 5 ακροατές και τώρα έχω φτάσει τους 16!!! Χιχιχιχιχι!!! Ένας μάλιστα μου έδωσε ένα βραβείο και πολύ με συγκίνησε πολύ!!
Δημ. Ναι; Τι βραβείο;
Τ.Ν. Α, δεν ξέρω πως το λένε!! Χιχιχιχιχι!!! Αλλά έχει ωραία φωτογραφία!! Είναι τόσο γλυκούλης!!!
Δημ. Πείτε μου κάτι άλλο τώρα. Οι κλιματολογικές αλλαγές και η συνεχής επιδείνωση της κατάστασης του περιβάλλοντος σας έχουν κινητοποιήσει, έχουν αγγίξει χορδές τις ευαισθησίας σας;
Τ.Ν. Τι;
Δημ. Λέω, σας αγγίζει η συνεχόμενη καταστροφή του περιβάλλοντος;
Τ.Ν. Α! Όλα κι όλα!! Θα σε μαλώσω!!! Εμένα δεν με έχει αγγίξει ποτέ κανείς!!!
Δημ. Μεταφορικά το είπα κυρία μου.
Τ.Ν. Άστα αυτά!!! Πας να με μπερδέψεις με μεταφορικές εταιρείες ε; Είσαι κακός γλυκούλης εσύ!!!
Δημ. Μα κυρία μου, εννοώ αν βιώνετε την καταστροφή του περιβάλλοντος κι αν κάνετε κάτι γι αυτό.
Τ.Ν. Αααααααα!! Ε πες το έτσι καλέ!! Χιχιχιχιχιχιχι!! Φυσικά και βιώνω τέτοια πράγματα. Αφού να φανταστείς, εκεί που έχω το εξοχικό μου, κάποιοι έμαθαν ότι μπήκα κατά τύχη στο ραδιόφωνο και με έβαλαν σε μια επιτροπή που σώζουν κάτι. Δεν ξέρω τι, αλλά έχει πλάκα!!! Χιχιχιχιχιχι!! Κι αυτοί γλυκούληδες είναι!!! τους λατρεύω!!!
Δημ. Μάλιστα. Έχετε κάτι άλλο να πείτε στους αναγνώστες μας;
Τ.Ν. Εεεε...χμ....αααα....να μπω να διαβάσω κανα blog να βρω τίποτα καλό; Γιατί τώρα δεν μου 'ρχεται τίποτα και δεν είναι εδώ και οι λατρεμένοι μου συνάδελφοι να μου δώσουν κανα σκονάκι!! Χιχιχιχιχιχι!!!
Δημ. Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.
Τ.Ν Καλέ σώπα!!! Σιγά!!! Σάμπως έχω και τίποτα να κάνω;; Και δεν μου λες εσύ γλυκούλη, μήπως έχεις blog;
Δημ. Όχι δεν έχω. Γιατί;
Τ.Ν. Ε, είπα μήπως είχες να έμπαινα να πάρω κανά κείμενό σου για την εκπομπή. Σε ρωτάω επειδή είδα πως μιλάς ξένες γλώσσες!! Χιχιχιχιχιχιχι!!!
Δημ. ........

Στο σημείο αυτό ακούστηκε ένας αναστεναγμός συνοδευόμενος από γδούπο. Πληροφορίες που θέλουν τον συντάκτη του περιοδικού να παραιτήθηκε και να νοικιάζει σαύρες σε τουρίστες στην Tijuana διασταυρώνονται.


σκληρο.mp3

19 σχόλια:

Dimitris είπε...

αυτά είναι!

demetrat είπε...

γιατί όχι και στο σάν κριστομπάλ δε λας κάσας;
δ

Green_revenger είπε...

No entiendo nada
g r

demetrat είπε...

y porche non entiendes?
Baja California η Τιχουάνα.
Λίγο παρακάτω και κεντροδεξιά το σάν κριστομπάλ δε λας κάσας.Σαύρες υπάρχουν και κει.
δ

Green_revenger είπε...

εγώ θέλω Tijuana
με μένα είσαι ή με το θηρίο;
g r

demetrat είπε...

με τη σαύρα
δ

aKanonisti είπε...

Αφησε τις κάμπιες για να νοικιάζει σαύρες???
Χιχιχιχιχιχιχιχιχιχι
(μπα... πολύ ξενέρωτο μου κάνει, θα παραμείνω στο Χαχαχαχαχαχαχαχαχα που είναι πιο Βαλκανικό.....)

demetrat είπε...

και τα μυαλά στον καναπέ.
δ

aKanonisti είπε...

Μπα... τα μυαλά κάτω από το κιόσκιιιιιιιι

demetrat είπε...

τί είναι μαρές αυτό το κιόσκι;
θέλω να ξέρω γιατί θα φάω ξύλο.

aKanonisti είπε...

Είναι το βλογ της Νανάς....
Αχχχχχχχχ καθόλου δεν προσέχεις....
Κάτω από το κιόσκι.... γράφει... τα καταπληκτικά ποστ....
για τα γεμιστά και την πρασινοδομία.....

Green_revenger είπε...

μαρές;
γουάτ ις μαρές;
παίξτε με και μένα
de otro modo mantener mi respiración hasta que huir
g r

demetrat είπε...

αααααααααααααα ,
δεν το ειχα δει .
Μωρε είσαστε σοβαροί και οι δύο;
Με τι κάθεστε και χαλιέστε παλιοχαμένα;

ΖΟΡΟ
Que den tin kratas na doume nosotros ti plaka eji?
τι λές να τον παίξουμε;

Green_revenger είπε...

ποιός χαλιέται;
Me encanta la Nana
pero no quiere
Soy infeliz
caramba
g r

aKanonisti είπε...

Και εμενα δεν με χαλάει....
Εκτός και αν πεθύμησες ολίγον Τζόυς.... δ μου....
Χαχαχαχαχαχαχα
Αλλά πρέπει να το παραδέχτείς!!!

Πες... πως τελικά σου αρέσει...άτιμη....
Το αρνιόσουν ταχαμ... δεν είσαι κουλτουριάρα... να μην τρομάζεις τους άνδρες....

Hein Hein Hein....
(μου άρεσεεεεεεεεεεεε!!!!
είσαι άπαιχτοςςς τρελαμένεεεεεεε)

demetrat είπε...

Green_revenger

ahora los compredo todos.
Hay Hay Hay Hay Hay pobre.(o μιχίκαν γέλως)
te gusta la verdura.

demetrat είπε...

aKanonisti
Αυτοί τρόμαζαν έτσι κι αλλιώς
απ' την ομορφιά μου.
Γιαυτο τους έδειχνα την κουλτούρα μου
γιά να τους ηρεμίσω.
Hein hein hein(δεν ξέρω γιατί αλλά κάθε φορά που γελάω έτσι θυμάμαι τον Νιλς Χόλγκερσεν)

Green_revenger είπε...

me gusta la verdura
me gustas tu
me gusta la hamura
me gustas tu
me gusta Yosimura
me gustas tu
que voy a hacer
ζε νε σε πα
que voy a hacer
ζε νε σε πλι

g r

demetrat είπε...

αυτό το πλί
σε συμβουλευω να το προσέξεις.
Τσιμπάει.
δ