Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2010

Φραγκοσυριανή

10.05.1905 - 08.02.1972

Από το καρνάγιο του Βίσκου
στο καφενείο του Μπούπα

κι'από κει αν σε βαστούν τα πόδια σου
στη ταβέρνα του Λιλή στην Άνω Συρα μου...


Τα όμορφα τα γαλανά σου μάτια
Φόρα τα μαύρα, φόρα τα
Αγγελοκαμωμένη μου
Άτακτη
Ήμουνα μάγκας μια φορά
Αντιλαλούν οι φυλακές
Ψεύτικος είναι ο ντουνιάς
Μου γίνηκες μπελάς
Μια μικροπαντρεμένη
Τα ματόκλαδά σου λάμπουν
Φραγκοσυριανή
Γέρασες και πια δεν σ'αγαπώ
Νόστιμο μικρό τρελλό μου
Τι με ωφελούν οι άνοιξες
Εγώ είμαι το θύμα σου
Μαύρη ζωή μικρούλα μου


2 σχόλια:

Θεία Θ είπε...

Με γεια το κουστουμάκι! (Φορέσατε κάτι σε μαύρο για πιο επίσημο; Καλό ήταν και το σπορ.)
Καλή μουσική και δημιουργική χρονιά!

Green_revenger είπε...

να 'σαι καλά θείτσα, επίσης!
είπαμε να αλλάξουμε κομμάτι επηρεασμένοι από τη μεγαλειώδη νίκη της προοδευτικής παράταξης...
g r