Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

Διαπλανητικές ζυμώσεις στο Αντιρατσιστικό

Για το 15ο Αντιρατσιστικό φεστιβάλ τα είπαμε και τα δείξαμε σχεδόν όλα.
Να ζήσουμε να το θυμόμαστε και υγείαν να έχομεν να το ξανακάνουμε του χρόνου Όλι Ρεν θέλοντος και Στρος Καν επιτρέποντος.

Υπάρχει όμως κάτι που χρήζει ορισμένων εξηγήσεων.

Δημοσιεύτηκε χθες σε κουλτουριάρικο blog, το οποίο πατρονάρεται από σκοτεινές κορεάτικες συντεχνίες, πως το Φεστιβάλ τίμησε με την παρουσία της και η Αυτού Μεγαλειότης ο Εξωγήινος Πρόεδρος Ourbax ο Α' ο Γαλαξιομάχος. Και πως η τιμητική αυτή επίσκεψη οφείλεται κυρίως στο δούλο σας, λόγω της στενής μου φιλίας με το διπλωματικό σώμα, χάριν στην οποία του έχει αποδωθεί και το προσωνύμιο "Ο Φίλος του Πρέσβη".

Οφείλω μερικές διευκρυνίσεις.
1. Αν χρησιμοποιούσα τις δικές μου γνωριμίες, το αντιρατσιστικό θα γινόταν σε τηλεφωνικό θάλαμο και θα περρίσσευε και χώρος για να παίξουμε και μπάσκετ.
2. Οι ζυμώσεις είναι αποκλειστικό προνόμιο του σύντροφου Αλέκου, σε βαθμό που, αν του τις στερήσεις, θα βουλιάξει σε στερητικό σύνδρομο χειρότερου αυτού που καταλαμβάνει τον Κούγια αν κάτσει είκοσι λεπτά μακρυά από κάμερα. Και
3. Ένας αυτοκράτορας (και δη δια-γαλαξιακός) δεν ασχολείται ποτέ με τριτο-τέταρτους.

Η αλήθεια είναι άλλη και είναι εκεί έξω (truth is out there, που λένε και στην Επανωμή).

Μια φωτογραφία ίσον χίλιες λέξεις λένε οι Κινέζοι. Αν δε αυτή η φωτογραφία είναι τραβηγμένη από ιαπωνική φωτογραφική μηχανή, τότε δεν είναι χίλιες λέξεις αλλά ποίημα του Μπονουέλ, έπος του Ομήρου και ταινία του Κουροσάβα μαζί. (Άσχετο : υπάρχει κανας κουλτουριάρης κορεάτης;)

Ιδού λοιπόν η αλήθεια.
Ο Εξοχότατος Ourbax, αν καταδέχτηκε να τιμήσει με την παρουσία του τους αντιρατσιστές γήινους, το έκανε χάρη στην Κυρία που βλέπετε δίπλα του.
Την Ακανόνιστη Πλοηγό της Απόλυτης Κουλτούρας, Κλειδοκράτορα της Μοναδικής Γνώσης και Ηγέτιδας των Πιστών (οι φίλοι της αποκαλούν απλά Φωτεινό Μονοπάτι, είναι βλέπετε και μετριόφρων).

Τούτου δοθέντος, κι'αφού η αλήθεια αποκαταστάθηκε, θα ήθελα να πω ένα σωρό καλές κουβέντες για τον Μεγαλειότατο.
Αλλά δεν θα πω που να σκάσετε.
Θα πω μόνο τούτο : με τις γνωριμίες μέσω του internet δεν τα πηγαίνω πλέον πολύ καλά εδώ και αρκετό καιρό. Ο Ourbax, για καλή μου τύχη, είναι μια από τις λίγες εξαιρέσεις που πιστοποιούν τον κανόνα.

Μεγαλειότατε, τα ταπεινά μου σέβη και σας ευχαριστώ από καρδιάς για την ευκαιρία που μου δώσατε να σας γνωρίσω.


Kelly Family - Fell In Love With An Alien .mp3


Found at bee mp3 search engine

2 σχόλια:

Ourbax είπε...

Το φωτεινό μονοπάτι με οδήγησε σε εσάς και εγώ είχα την χαρά και τιμή να σας γνωρίσω από κοντά.
Ξέρεις κάτι κύριε Νταλικέρη....... είχα αρχίσει να χάνω την εμπιστοσύνη μου στους ανθρώπους, η γνωριμία μου όμως με φωτεινές προσωπικότητες με έχει κάνει να ξαναβρίσκω και πάλι την εμπιστοσύνη μου σε εσάς.
Τελικά ίσως και να αξίζει που ζω στον πλανήτη Γη.

Green_revenger είπε...

Μεσιέ λε Πρεζιντάν

όλη η ευχαρίστηση ήτο δική μου
να 'μαστε καλά να ξανανταμώσουμε (κι'ας μην ξεφαντώσουμε)

[you heard it here - tell a friend]
g r