Πέμπτη 17 Ιουνίου 2010

Περιμένοντας την έμπνευση (όπως οι άλλοι την άδεια)

Περιδιαβαίνω τα βλογς ζερβά τσε δεξά ψάχνοντας, διαβάζοντας, προσπαθώντας να βρω μιαν έμπνευση που να ξεχειλίζει από κουλτούρα, βαθυστόχαστες σκέψεις, μηνύματα, έντεχνα τσιτάτα.
Τι δακρύζει το φεγγάρι δοκίμασα, τι δαγκώνω τη μοναξιά μου και στάζει σιωπή...
Αλλά δεν το 'χω γαμώ το φελέκι μου μέσα (γαμώ).Πρέπει να είμαι πολύ κουρασμένος ή πολύ ζηλιάρης.
Ή και τα δύο μαζί και ταυτοχρόνως.
Όπως και να' χει, άσκημη κατάσταση.
Και το καλοκαίρι άρχισε να βαραίνει επικίνδυνα, με τις ζέστες του, με τις περίεργα υγρές νύχτες του, με τον ιδρώτα στα σεντόνια (μλιακς) και με όλα κείνα που θα μας κάνουν ν'αποζητάμε τα φθινοπωρινά σταφύλια. (κάτι έκανα ε;)
Γι'αυτό πάρτε μερικές φωτογραφίες, με την χιλιοτραγουδισμένη ένδοξη ιαπωνική μου (τονίζω το ιαπωνική ένεκα του ό,τι κυκλοφορούν κορεάτικες απομιμήσεις) μηχανή.

Η ορτανσία μου...


το αναRICHIτικό μου που μεγαλώνει σιγά-σιγά....


Ο cappuccino (akas γριά βουβουζέλα) ο οποίος πλέον δεν το κουνάει από το αρκουδίσιο, πράγμα που μας οδηγεί να του πηγαίνουμε το φαί μπροστά του και να τρώει καθιστός (πολλές φορές δε και σταυροπόδι).


Πάρτε κι'ένα τραγουδάκι που μου 'ρθε τώρα στο μυαλό...


Dance Collection - Africa/Rose Laurens .mp3


Found at bee mp3 search engine

1 σχόλιο:

aKanonisti είπε...

Aνταποδίδουμε με ένα άΖμα... ανάλογο της μηχανής σας...

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

http://www.youtube.com/watch?v=c98qdFQF7sw

Τςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς