Παρασκευή 9 Απριλίου 2010

Rhythms del Mundo

Το βιβλίο μου το δάνεισε η Μυρτώ να το διαβάσω, επειδή αναγνωρίζει στο πρόσωπό μου τη μετουσίωση της απύθμενης κουλτούρας, της ανεπανάληπτης ικανότητας να αφομοιώνω την καλή λογοτεχνία, της ανυπέρβλητης ποιότητας της κριτικής μου αντίληψης αλλά κι'επειδή ήμουν ο πρώτος που σκέφτηκε όταν κατέβαζε τα σκουπίδια της.
Δεν θα σας το περιγράψω γιατί βαριέμαι να κάνω βιβλιοκριτική.
Θα σας πω μόνο τούτο : ψάχτε το και διαβάστε το.
Εγώ τον Παδούρα δεν τον ήξερα και, τώρα που τον έμαθα, θα βρω και τα άλλα του βιβλία γιατί, παρά τις ακατάσχετες παπαριές που διαβάζω περί Κούβας στα διάφορα "ψαγμένα" blogs, έχω τη δική μου άποψη και συμφωνώ μαζί της.

Και ο Λεονάρντος ο Παδούρας γράφει την Κούβα όπως πολύ λίγοι.

Την Κούβα όμως τραγουδούν όσο πολύ λίγοι και οι Ibrahim Ferrer και Omara Portuondo των Buena Vista Social Club.

Και είπαν να την συνδυάσουν με κλασσικά κομμάτια από μεγάλους μουσικούς, τα οποία, με την κατάλληλη διασκευή, τα μετέτρεψαν σε ήλιο, θάλασσα, χαρά για ζωή μέσα στη φτώχεια και την ανέχεια.


Η πρώτη απόπειρα έγινε στα 2006 και ονομάστηκε Rhythms del Mundo. Συμμετέχουν μερικοί πολύ μεγάλοι όπως οι Coldplay, U2, Kaiser Chiefs κλπ κλπ.

Στα 2009 το ξανατόλμησαν με το Rhythms del Mundo Classics, στο οποίο προστέθηκαν ονόματα όπως οι Rolling Stones, Editors, The Killers και Shanade. Σήμερα παίζουμε μερικά κι'απ'τους δύο δίσκους. Αφιερώστε λίγο χρόνο ν'ακούσετε αυτά τα διαμάντια όπως, ίσως, δεν τα έχετε ξανακούσει ποτέ.

Τα mohitos από μένα

Για τη Μυρτώ

ΥΓ: ο γνωστός δαίμων του μίξερ έβαλε το χεράκι του και το riff δεν ανταποκρινόταν στην tracklist. Διορθώθηκε όμως.


Ibrahim Ferrer - As time goes by
Coco & U2 - Still havent found what i'm looking for
Omara Portuondo - Killing me softly
Vanya & Quincy - Ai no corrida
Aquila Rose & Idana - Hotel Buena Vista
Coldplay - Clocks
The Killers - Hotel California
Editors - Walk on the wild side
Kaiser Chiefs - Herad it through the grapevine
Cat Power - Under the boardwalk
KT Tunstall - Because the night
Shanade - Smells like teen spirit


Δεν υπάρχουν σχόλια: