Σάββατο 24 Απριλίου 2010

Best of Frank Ifield (1969)

Στην ατέρμονη σειρά μας "Ελενίτσα μη μιλάς στους άγνωστους παιδί μου!", σήμερα έχει διήγηση.
Από ώρα σπάω το πανέμορφο κεφάλι μου να θυμηθώ πού στα τσακίδια έχω καταχωνιάσει ένα βινύλιο του Demetrio Stratos για να την βγω από δεξά και άνευ φλασίου στον ασπόνδυλο δυνάστη των εγκεφαλικών μου νευρώνων, ο οποίος δυνάστης, ειρήσθω εν παρόδω, έκανε ένα και γαμώ τα αφιερώματα στο πατριωτάκι μας (εδώ για τους τεμπέληδες).

Τηράω ζερβά, τηράω δεξά βινύλιο δεν βρίσκω.

Κι'όπως τηράω (νομίζω ζερβά) βλέπω ένα βινύλιο que voila.


Το οποίο φυσικά είναι του από πάνω κυρίου, που δεν είναι άλλος από τον διασημότατο καλλιτέχνη φόρμερ νόουν ες Frank Ifield.
Δεν άκουσα;
Πως είπατε;
Ορίστε;

Δεν τον γνωρίζετε;

Κι'εγώ τι φκιάνω εδώ; Σαρμάδες σοβατίζω;


Αυστραλός, γεννηθείς εκεί στα 1937 και ακόμα ζωντανός, ο Φράνκυ είναι ένας τραγουδιάρης και τραγουδοποιός της country. Στην κορυφή έφτασε τη διετία 1962-1963, όταν δηλαδή γεννιόταν οι γονείς μου (για να δείτε ρε πόσο τρυφερούδι είμαι). Φανταστείτε δηλαδή, ότι σταμάτησε να βγάζει δίσκοι κάπου στα 1969. Για τόση επιτυχία μιλάμε.

Ήταν όμως τίμιος διάολε!
Άσε που εμένα με αρέσει ακόμα, κι ας είχα να τον ακούσω περίπου 15 χρόνια (από τα 12 μου δηλαδή ή τα 13 μου).
Όταν τον ακούω, το υπέροχα εύστροφο μυαλό μου πετάει πάνω από τις ατελείωτες πάμπες της αυσταλιανής γης με τα περήφανα αλόγατα, τα τεράστια πρόβατα κι'εκείνα τα συμπαθή μαρσιποφόρα ζωάκια, τα κοάλα.
Πως είπατε;
Η Αυστραλία δεν έχει πάμπες και τα κοάλα δεν είναι μαρσιποφόρα; Εδώ υπάρχουν αργεντίνοι (γιαλαντζί) που (προσπαθούν να) κριτικάρουν τους Gotan Project κι εσείς κολλάτε σε 2-3 ανακρίβειες;

Κι'ένα τελευταίο γιατί βαρέθηκα.
Ο Φράνκυ επανεμφανίστηκε στα 1991, ως άλλος κομήτης του Χάρλευ (ή κάπως έτσι) μ'ένα γαμάτο τραγούδι, το She taught me to Yodel, που το βάζω στο τέλος και το αφιερώνω....το αφιερώνω....ξέχασα που.

I remember you
Long gone lonesome blues
Then you can tell me goodbye
Singing the blues
Call her your seetheart
Gonna find me a bluebird
No one will ever know
Good morning dear
Oh, such a stranger
Lovesick blues
I love you because
So sad [to watch good love go bad]
She taught me to Yodel

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

είσαι σκέτη απόλαυση όταν έχεις τα κέφια σου!
χαχαχαχα!
καλημέρα!:)

υ.σ. τον κύριο πρώτη φορά τον ακούω...μου αρέσει

θελωναπαωστοχωριομουαλλαδεμ΄αφηνουν είπε...

Σε παρακαλώ ένα τραγούδι αφιερωμένο στο πυρόπληκτο αναξιοπαθούντα συνδημότη μας που του κάηκε η καφετερία και στερήθηκαμε ένα ακόμη πολιτιστικό κέντρο στη γειτονιά μας. Επίσης προτείνω, το τραγούδι αυτό να το τραγουδάμε δυνατά πηγαίνοντας εν πομπή προς το ΥΑΛΙΝΟ να πάρουμε το καφέ μας προς ενίσχυση του αδελφού. Αυτά