Δευτέρα 8 Μαρτίου 2010

Ο αγώνας τώρα δικαιώνεται (ναι διάολε !!!)

Λατρεμένοι μου...
σήμερα γιορτάζει όλη η γη (στα πουλιά θα στείλω μιαν ευχή) !!!

Ο αγώνας τριών και πλέον ετών επιτέλους δικαιώνεται !!!

Το πουλαίν μας, ο μεγάλος αυτός τραγουστής, ο ύπατος εκπρόσωπος του Ξανθού Γένους, ο Ιβάν ο Τρομερός της σύγχρονης εποχής, ο μόνος άνθρωπος που θα μπορούσε να σταθεί και να κοιτάξει (σχεδόν) στα μάτια την Ακανόνιστη, ο δι ού τα πάντα εγένοντο....

Τον θυμάστε;

Αυτός .....




Ο Peter o Nalitch ...

Το αηδόνι της στέππας...
επιλέχτηκε να εκπροσωπήσει το Ξανθό Γένος στον διαγωνισμό της Eurovision 2010 !!!

Είναι με τεράστια χαρά που σήμερα σας παρουσιάζουμε το διαμάντι Lost and Forgotten που θα κάνει ομορφότερη τη νύχτα του διαγωνισμού αλλά και την μετέπειτα ζωή μας...

Ειλικρινά δεν έχω λόγια ....

Με πνίγει η συγκίνηση ...

Κύπριοι αδελφοί μας, συγγνώμη εκ των προτέρων αλλά το ντουζ πουάν φέτος θα πάει στον τραγουδοποιό της καρδιάς μας...

Γιατί αυτός είναι ο Πήτερ ...

Συγχωρέστε τα δάκρυά μου...
είναι δάκρυα χαράς ....


2 σχόλια:

aKanonisti είπε...

Ούτε αυτός δεν θα τολμούσε να με κοιτάξει μετά την γαμω-καμήλα σου....
Μου χάλασες το βράδυ....
Ακόμα έχω τόση τσατίλα.. που δεν μπορώ να κοιμηθώ...
Ενα μπουκάλι κρασί ήπια...
είδα μία γαμάτη ταινία...
και ακόμα τα 45 λεπτα με την γαμω-καμήλα σκέφτομαι... και τους γαμω-μογγόλους...

Και δεν τσατίζομαι με σένα....
Εσύ είσαι ο γνωστός μουρλός...
Με εμένα τσατίζομαι....
που δεν έκανα ένα γαμω-google... πριν περάσω 45 λεπτά με τους γαμω-μογγόλους...γιατί μου τους σύστησες...
"Αυτή η ταινία είμαι σίγουρος πως εσένα θα σου αρέσει...." είπες...και δεν ντράπηκες... ου ρεεε χαζοτεκνό!!!!...
Ουφ....
Οσα και να γράψω... δεν θα ξεθυμάνω...
Οπότε...
Σταματώ εδώ....
και πάω να ψάξω... τι θα σου μπροκώσω... για να ρεφάρω....
δεν μπορεί... κάτι θα βρω...

Παλιοκακιασμένε....

Να δω τι ψυχή θα παραδώσεις ρε...

Green_revenger είπε...

έχεις άδικο
αλλά ακόμα κι'όταν έχεις άδικο δικαίως το έχεις...
ήταν καταπληκτική ταινιούλα

απλά είσαι ευαίσθητη
αλλά κι'αυτό σου επιτρέπεται

g r