Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2010

Όσα δεν βάνει ο λογισμός



Tracklist

Γειτονάκι μου
Να 'χα τη δύναμη
Καμαρούλα μια σταλιά
Άμαξα μες τη βροχή
Η Μυρσίνη βάζει τ'άσπρα
Κάθε Μάρτη, κάθε Απρίλη
Η Μαρίνα η Σαλονικιά
Μην του μιλάτε του παιδιού
Μια φορά μονάχα φτάνει
Πάμε για ύπνο Κατερίνα
Έχω μια βάρκα με πανιά
Δώδεκα η ώρα θα 'ρθω βρε Μαριώ
Τι όμορφη που είσαι όταν κλαις
Το άγαλμα
Φίλε μου
Ήρθες εψές
Έκλαψα χθες
Ποια νύχτα σ'έκλεψε
Όσα δεν βάνει ο λογισμός
Γύφτισσα μέρα
Μέθυσ'απόψε το κορίτσι μου
Ξημερώνει Κυριακή
Θα πιω απόψε το φεγγάρι

3 σχόλια:

Ελένη Μπέη είπε...

Είπαμε, τα Σάββατα δε γλιτώνεις από μένα (μέχρι στιγμής, δηλαδή, δεν ξέρω τι μου επιφυλάσσει το μέλλον - χιχιχι).

Λοιπόν, "γειτονάκι μου" στη χώρα των ιστολογίων, κολλημένη θα μείνει βελόνα στην εκπομπή σου και πάλι. Δε χρειάζεται να σου εξηγήσω το λόγο, υποθέτω. :-)))

Καλημέρες!
Έγινες καλά; Προβλέπει χαρταετό το πρόγραμμα;

Green_revenger είπε...

καλημέρα δασκαλίτσα μου
καλά είμαι αλλά για τον χαρταετό πρέπει να ρωτήσουμε τον παντοκράτορα επειδής μπορεί και να βρέχει.
από αέρα όμως μια χαρά
:)
g r

wilma είπε...

α πουλόπουλος! κοίτα να δεις που συγκινούμαι βλέποντας τη λίστα με τα τραγούδια.
Καλό ΣΚΔ!