Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2010

Σαν πλανόδιο τσίρκο (τα μετά το 1992)

Μην μου χαρίσεις άλλη μάχη, πάλεψε με
Γίνε μια θάλασσα αφρισμένη, νίκησέ με

Μην παραδίνεσαι στο τέλος, κανε κάτι
Δώσε μου όλο το νερό και το αλάτι

Αίμα ο έρωτας και δίνη

Πιάσου απ' τις πληγές και ανέβα
Κάψαμε ότι είχε μείνει
Ματώσαμε απ`την ίδια φλέβα

[Δίψα ο έρωτας κι'αρμύρα]



Tracklist


Σου 'χα πει πως πέφτεις έξω
Θάλασσες
Μια στάση εδώ
Τα λαδάδικα
Αγάπη μου άξιον εστί
Τον Αύγουστο που μου χρωστάς
Σαν πλανόδιο τσίρκο
Ρόζα
Πάντα γελαστοί
Έρχονται βράδυα
Η αγάπη σου τη νύχτα
Τα κόκκινα τα blues
Μ'ένα τσιγάρο σέρτικο
Κιφ
Πες μου τ'αληθινά σου
Σήκωσε το φεγγάρι
Ζωή νταλίκα κόκκινη
Δίψα ο έρωτας κι'αρμύρα

1 σχόλιο:

aKanonisti είπε...

Καλημέρα...
Το κατέβασα και άρχισα να το ακούω.. αλλά είναι πολύ νωρίς για αλκοόλ... οπότε...θα το ολοκληρώσω το βραδάκι...

:-)