Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2009

Tool Box

Από την ώρα που άκουσα την θεική διασκευή του Senor (Tales of Yankee Power) του Dylan από τον Willie Nelson και τους Calexico (για την ακρίβεια δύο απ'αυτούς, οι Joey Burns και Martin Wenk), όπου κι αν ήμουν σήμερα το κεφάλι μου τραγουδούσε Calexico.
Δεν έχω δυστυχώς το χρόνο να ετοιμάσω ένα αφιέρωμα (παρότι έχω και τους 16 δίσκους τους)
γιατί τα διαμάντια είναι πολλά και χρήζουν επεξεργασίας.
Είπα λοιπόν να σας χαρίσω τον τελευταίο τους, το Tool Box, που ηχογραφήθηκε στο Big Block Studio της γεννέτειράς τους (Tucson - Arizona) και κυκλοφόρησε στα 2007.

Πρόκειται για μια εξαιρετική δουλειά πάνω σε 14 instrumental διαμάντια , τα οποία δούλεψαν εν όψη της τεράστιας περιοδείας τους στις 7 θάλασσες και στις κι'εγώ δεν ξέρω πόσες ηπείρους.
Αν κάποια απ'αυτά τα ξανακούσουμε σαν τραγούδια σε λίγο καιρό δεν πρέπει να εκπλαγούμε. Άλλωστε οι Calexico το συνηθίζουν αυτό.
Προσωπικά, θεωρώ αυτή τη δουλειά σαν μία από τις καλύτερες ambient προτάσεις που ακούσαμε ποτέ.

Απολαύστε τα χωρίς το παραμικρό μέτρο και εγκράτεια.

Tracklist
Above the Branch
When Bellows Crack
Lo-Fi Moon
Barcelona Mosaico
Hair like Spanish Moss
Vinyassa
The News about William

The Road Back
In the Quiet
Maria Chuchena
Waitomo
Detroit Steam
Departure in F Minor
When Only the Ashes are Left

2 σχόλια:

Τσουχτρα είπε...

Έτσι ντε ! Τι μέτρα και εγκράτειες... Ζωγραφίζουν !
Αυτά.
Καλημέρα

Ελένη Μπέη είπε...

Α, πόσο μα πόσο χαίρομαι! Αυτές τις μέρες είμαστε μάλλον στο ίδιο μήκος κύματος, green. Από χτες ψάχνω στο youtube και μαζεύω οτιδήποτε από Calexico και σήμερα παρουσιάζεσαι εσύ με τον τελευταίο τους δίσκο.

Ωραία πράματα!
Καλημέρες!