Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2009

Ιστορία μου (αμαρτία μου)

Το ζητήσατε, το έχετε.
Ένα Σαββατοκύριακο πγιότητας.
Η νταλίκα μιούζικ προντάκτιονς πράουντλυ πρισέντς την απόλυτη Θεά της λαικής μας καψούρας.

Την Ιέρεια του νταλκά, την απόλυτη μουσικο-ερωτική μας κάψα.

Τη μία και μοναδική Ρίτα Σακελλαρίου, τη Ριτάρα μας.

Νομίζετε πως αστειεύομαι;

Κάνετε λάθος.

Το απόλυτο best of μιας πολύ μεγάλης
.
Αφιερωμένο σε όλους, ειδικά όμως στους προβοκάτορες του blog, τους επονομαζόμενους και Α.Α. (Ακανόνιστη και ΑΛΥΤΕ).



Μια ζωή πληρώνω
Ιστορία μου
Ένα τραγούδι πες μου ακόμα

Αν κάνω άτακτη ζωή

Αυτός ο άνθρωπος

Να πέθαινες να γλύτωνα

Ο παραμυθατζής

Παράνομή μου αγάπη

Τελευταία ώρα

Εσύ ότι πεις

Ο φιγουρατζής

Κάθε ηλιοβασίλεμα
Με είπες αφιλότιμη

Όλα τα καταλαβαίνω

Ο καλύτερος άνθρωπος

Απορώ

Αρέσω

Είναι γάτα

5 σχόλια:

aKanonisti είπε...

Καλημέραα!!!!!!!!!

Αυτά είναι!!!!

Δεν έβαλες τον παίδαρο.... αν και ήταν η πρώτη αντίσταση κατά του Λαμπρακη...
προφανώς για να μην σε κράξω η κακούργα....
Δεν πειράζει.....

Ολα τα αλλα... είναι ΟΛΑ τα λεφτα....

Να τολμήσω να κάνω μια παραγγελιά ακόμα... για ένα επόμενο Σάββατο???
Θα την κάνω... και αν θες ενδίδεις...

ΣΤΑΜΑΤΗ ΚΟΚΚΟΤΑ!!!!!!!!!!

Ετσι... για να ειμαστε πάντα στα Τέλια τα Σαββατοκύριακα.....

Χαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαα

Ελένη Μπέη είπε...

Καλησπερούδια!

Σε μεγάλα μεράκια σε βρίσκω σήμερα Green.

Το δικό μου τοπ 5 της καλλιτέχνιδος είναι τα εξής (όπως αναφέρονται στη λίστα σου): 2, 4, 8, 9, 12.

Green_revenger είπε...

τίτσερ
η παραγγελιά σου είναι διαταγή λέμε!
μόνο που, θα συμφωνήσεις, ο σταμάτης είναι άλλο πράμα!

νερένια
παρότι διαφωνώ σε ορισμένα, ο καθένας διαλέγει ότι θέλει από το πανέρι

g r

aKanonisti είπε...

Δεν ξέρω/δεν απαντώ.....

Εμένα και οι δύο μπορούνε να με κάνουνε λιώμα...
Εσύ ως ειδικός... κάνε κουμάντο...
Εγώ μόνο ακούω... θυμάμαι...
και νιώθω ό,τι μου φέξει... αν φέξει...

Ανώνυμος είπε...

Σςςςςςςςςς! Ακούω! ΑΛΥΤΕ