Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2009

Χαράζει στα δυτικά ....


... Όσα μου ζήταγες ρε ...
... κι'οπως κάθε χάραμα ...
έτσι κι'απόψε ...
τραγούδι στο 'φτιαξα ...

Επειδή πολλοί μου ζητάνε τα κομμάτια

Active Memeber - Τι άλλο φοβάσαι
Δίλλημα - Το τελευταίο μονοπάτι
Apanemic - Όσα μου ζήταγες
Άσαρκος - Είναι μυστήρια η χώρα των δακρύων
Stereo Mike - Φεύγω
Active Memeber - Λαβωμένο ξωτικό
Ονειρευτής - Γκρίζα σύνορα
Sadahzinia - Δεν θέλω να γλυτώσω από τα όμορφα
Σκοτεινοί Ποιητές - Ν'ακούς
Real Side - Αυτή είναι η ζωή μου

6.ντροπς.mp3

3 σχόλια:

aKanonisti είπε...

Ετικέτες.... για μένα.....????

Ουφ ωρέ δάσκαλε....
Γίνε επιτέλους πιο επικοινωνιακός τύπος... (και θα προτείνω να γίνεις γενικός διευθυντής στην πράσινη ανάπτυξη...)

Μάθε να λανσάρεσαι... και ας μην το θέλεις....
Για τους φουκαριάδηδες τους μαθητές σου... (με αρχηγό εμένα)...

*Ε ναι.... έσκασα.. να φύγει κοτζάμ ανάρτηση... χωρίς σχόλιο...
και ας εγραψες στα λετζεντικά αρχίδια την παραγγελιά μου....

aKanonisti είπε...

Α... και κάτι ακόμα...
(αφού σου τά'χωσα πριν... να στο πω τώρα... να ακούσω... ΜΟΝΟ ένα γαμω-μπινελίκι)

Ρε συ...
λείπει το γαμω-ρήμα... που δίνει νόημα στη γαμω-πρόταση.....
"ολα όσα..."

Στο ρήμα είναι η γαμω-δράση....

Αλλαξέ το.....
να μην καταχωρηθείς... στους γαμω-θεωρητικούς.. που καυλώνουν παίρνοντας μάτι τους άλλους...
Αφού σε ξέρω... δεν είσαι τέτοιος... γαμώ το συντακτικό μου...

*Ενα συνοπτικό μπινελίκι... είπαμε... οκ?

Φιλάκιααααααααααααααααααα

Χαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Green_revenger είπε...

1. υπάρχουν και κάποιοι που γράφουν στα λεντζεντικά τους αρχίδια τα σχόλια
2. η παραγγελιά θέλει χρόνο για να συγκεντρωθούν τα τραγούδια
3. ο καθένας αντιλαμβάνεται το συντακτικό όπως μπορεί
4. τις ετικέτες τις έβαλα πιο πολύ για μένα
:)
g r