Παρασκευή 13 Μαρτίου 2009

Ανοίγουμε!!!!


Έφτασε κι αυτή η μέρα. Είχαν μαζευτεί πολλά όνειρα, πολλές αγωνίες και πολύ κέφι για να χωράνε πια στα μικρά γραφειάκια που τόσο καιρό μας φιλοξενούσαν. Το Σάββατο το απόγευμα ξεκινά ένα νέο ταξίδι. Και ταξιδιώτες θα είμαστε όλοι μας και όλοι σας.

Το στέκι της ΑΠΟΔΡΑΣΗΣ είναι για όλους. Δημότες, ετεροδημότες, μετανάστες, νεολαίους και νεογέρους. Θα είναι ένας χώρος ελεύθερης έκφρασης, ένα σημείο ανταλλαγής σκέψεων, απόψεων, προβληματισμών. Ένα καταπράσινο νησί απέναντι στους τόνους του τσιμέντου που ολοένα πνίγουν τη πόλη μας. Μια ΑΠΟΔΡΑΣΗ από τη μιζέρια που μας επιβάλλουν και που την αρνούμαστε πολεμώντας την. Μια ακόμα ευκαιρία απ'αυτές που δεν πρέπει να χάνονται.

Σήμερα είμαι χαρούμενος αλλά από αληθινή χαρά. Γιατί πήρα μέρος σε κάτι που θα το ξανάκανα όσες φορές μου το ζητούσαν. Είμαι χαρούμενος για τους φίλους και συντρόφους που συνταξιδεύουμε μαζί. Είμαι χαρούμενος για τους τσακωμούς μας, τις διαφωνίες μας, τις εντάσεις, τα γέλια και τα πειράγματα. Είμαι χαρούμενος γι αυτό το ζωντανό κύτταρο που δυο χρόνια τώρα απλώνεται. Είμαι χαρούμενος που τα παιδιά μας θα είναι αύριο μαζί μας να τσιμεντώσουν την προσπάθειά μας με τα γέλια τους και τις φωνές τους. Είμαι χαρούμενος επειδή το σωστό είναι συλλογικό και πολυπολιτισμικό.
Αλέκο, Μυρτώ, Τζούλια, Δημήτρη, Βάσω, Στέργιε, Τάκη, Γιώργη, Σπυράκο, Λευτέρη, Μαράκι, Τζώνυ, Νικολήδες, Χάρη, Γιαννάκη, Ζήκο, Σταύρακα και Τασούλη αλλά και τόσοι άλλοι, σας ευχαριστώ από καρδιάς για τη χαρά.
Καλήν αντάμωση αύριο κι ας κρατήσουν οι χοροί.

Μεθαύριο συνεχίζουμε.


Το χειμώνα ετούτο!...

8 σχόλια:

issallos είπε...

καλοριζικο... μακαρι να ειμουνα κοντα να ερχομουνα.....
να σας φερω και λιγο αυθεντικο τσιπουρο.
στην υγεια σας....!!!!!

demetrat είπε...

Και γω ψιλοζηλεύω που είμαι μακρυά ,αλλα μη γίνει και θέμα.
Νάστε καλά και να αβγατάινεστε.
δ

aKanonisti είπε...

Το ωραία, τι καλά, όλοι χαρούμενοι,όλοι ενθουσιασμένοι, όλοι έτοιμοι για νέα ξεκινήματα...
Η κούραση εξαφανίστηκε....

Μακάρι να μας κάτσει!!!!!!

(σε σας είναι ψιλοσίγουρο...σε μένα δεν ξέρω...)

Πάντως τα τσίπουρα εδώ, άρχισαν από σήμερα....και σταδιακά θα απλωθούν στην υπόλοιπη και πιο νότια Ελλάδα...

Καλή επιτυχίαααααα ρεεεεεεεε!!!!

Η Τεχνική Υπηρεσία σας εύχεται Τα καλύτερααααααααααααααα!!!!!!!

(περιμένουμε φωτό από τα εγκαίνια..ε???? Κάνε μια επαναληψούλα το εγχειρίδιο της μηχανής..... να ειμαστε σίγουροι..)

Τεράστια χαμόγελα...
και επιτέλους χαρααααααααααα!!!!

aKanonisti είπε...

Υ.Γ. Χρωστάς μια φωτό πάνω στην σκάλα ε??? Μην ξεχνιόμαστε....
Χαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχχαχαχαχα

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Καλά περάσατε; Εγώ ήμανε στο πάρκο της Χ. Τρικούπη...

Green_revenger είπε...

μια χαρά ήτο
σε περιμέναμε για κανα τσίπουρο μετά αλλά εσύ είπαμε. είσαι κινηματίας
σταδιάλα
g r

mahler76 είπε...

αργά το είδα. Ελπίζω να πήγατε καλά και να βρώ χρόνο να σας επισκεφτώ.

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Στα διάλα; Εγώ; Έχεις πουθενά κάνα μέιλ ή να ρωτήσω το μουσάτο; Έχω κάτι ιδέες να σε δώκω. Δωρέαν, εννοείται!