Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Αν θυμηθείς τ'όνειρό μου (2)


Καλημερούδια μας

Δεύτερη μέρα με τον Νίκο Γκάτσο σήμερις και, αν κρίνω από την ανταπόκριση, ήταν κάτι που έπρεπε να είχαμε κάνει από καιρό.
Better later than never που λέμε όμως και στο Λασίθι.

Φύγαμε για μαγεία, αφού πρώτα σας πω, ότι, όπως θα κατάλαβαν οι περισσότεροι, τα τραγούδια είναι ανάκατα, όπως μου 'ρχονται στο μυαλό, χωρίς χρονολογική σειρά.

Δημήτρης Ψαριανός - Αν Θυμηθείς Τ' Όνειρό Μου
Μαίρη Λίντα - Θαλασσοπούλια Μου
Δήμητρα Γαλάνη - Αθανασία
Γαλάνη - Αγάπη Μέσα Στην Καρδιά
Μαρία Φαραντούρη - Αν Ήσουνα Τρελός
Τζένη Βάνου - Αν Μ' Αγαπάς Αγάπη Μου
Γρηγόρης Μπιθικώτσης - Άσπρη Μέρα Και Για Μας
Γαλάνη - Άσπρο Περιστέρι
Μπιθικώτσης - Είχα Φυτέψει Μια Καρδιά
Μανώλης Μητσιάς / Γαλάνη - Ένα Σπίρτο Στο Τραπέζι
Σταμάτης Κόκοτας - Φρύνη
Νίκος Δημητράτος - Ήρθε Ο Καιρός
Κόκοτας - Η Φανή
Λευτέρης Μυτηλιναίος - Η Καρδιά Μου Συννεφιάζει
Μητσιάς - Η Μικρή Ραλού
Γαλάνη - Η Πίκρα Σήμερα
Μητσιάς - Ήρθατε Σαν Κύματα
Λάκης Παππάς - Ήταν Καμάρι Της Αυγής
Μπιθικώτσης - Μίλησέ Μου