Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

The Dub Sessions




Καλημερούδια λουλουδάκια μου.
Τις προάλλες σας μίλαγα για τον dub reggae poet Linton Kwesi Johnson.
Και θυμάμαι που σας είπα, πως όταν τον γνώρισα, είχα μείνει με την βεβαιότητα πως ο τύπος είναι Djay και πως ασχολείται με τα dub. Τα reggae dub.

Τουτονί επειδής, ο πρώτος δικός του δίσκος που έπεσε στα χέρια μου (κατά τύχη) ήταν αυτός που βλέπετε στην φωτογραφία, κάπου στα 1984, από έναν σκωτσέζο συμφοιτητή μου στην Grenoble που άκουγε reggae όλη μέρα.
Πρόκειται για τον LKJ in DUB, έναν δίσκο που κυκλοφόρησε τον Απρίλη του 1980 και που, στην ουσία, είναι μια compilation από δύο προηγούμενους δίσκους του (Forces Of Victory - 1979 και Bass Culture - 1980). Αλλά σε dub.
Όπου dub, για όσοι δεν ξέρουν, αν και τα ξανά 'παμε, είναι ορχηστρικά remixes ανακατωμένα με ήδη υπάρχοντα τραγούδια που, μπορεί να ξεκίνησε από την reggae, αλλά έχει εξαπλωθεί σε όλο το φάσμα τσι μουσικής.

Σήμερις όμως δεν έχω σκοπό νας παίξω αυτό το album. Χρησιμοποιώ το εξώφυλλό του επειδής δείχνει αυτό που δείχνει, αλλά το πάω παρακάτω. Πράγματι, ο Kwesi δεν έχει κάνει μόνο αυτά τα dub. Έχει κάνει και πολλά άλλα. Πάρα πολύ όμορφα. Τα οποία βρίσκονται διάσπαρτα σε διάφορους δίσκους του.
Τα 'ψαξα που λέτε, συγκέντρωσα όσα εμένα μου φαίνονται τα πιο αντιπροσωπευτικά και σας τα χαρίζω.
Με τις υγείες μας.

Victorious Dub
Reality Dub
Cultural Dub
Cold War Dub
Timeless Dub
Face Caed Dub
Afro - German Dub
Poetic Dub